úterý 13. září 2016

Vítězem se stává čtečka eReading.cz 4 Touch Light!

Můj stařičký Kindle 3 už by možná zasloužil poslat na odpočinek. Nemůžu na něj sice říct půl slova – baterka stále vydrží přes měsíc, není poškrábaný, rozbitý, jen… už přeci jen trošku zastaralý :) 

Kindle 3


Jaké jsou moje požadavky na nástupce? Můj stařeček nemá podsvícený displej ani dotykové ovládání. Oboje bych uvítala. Ale bez toho, aby to mělo nějaký zásadní vliv na výdrž baterie. Občas má také problém se zobrazením PDF. Jasně – můžu si zvětšit písmo a pak si jezdit po řádcích – ale to mě baví asi tak půl hodiny. Pak knihu odkládám, i když si to třeba ani nezaslouží. Další věc jsou články z oblíbených webů a blogů. Používám Feedly a ráda bych články v offline módu dostala i do čtečky. Na chvilkovou jízdu vlakem nebo busem je to ideál.

Tak, podmínky mám stanoveny. Otázka zní – může mi to nějaká čtečka vůbec splnit? Najela jsem tedy na Heureku a začala hledat, zkoumat a porovnávat. Jo, ještě jsem zapomněla na jedno důležitý kritérium – cena! Nechtěla bych dát více jak 2 500 Kč.

Tím mi tedy hned na začátku vypadlo několik Kindle čteček. Většinou se pohybovaly od 3 000 Kč výše. Zůstaly mi tedy nějaké základní Kindle varianty, čtečka od eReading a Pocketbook. Ten jsem ale vyřadila také, protože se mi prostě nelíbí vzhledově. Zůstal Kindle a eReading. První favorit má větší výdrž baterie, druhý favorit zase nemá problémy s PDF. A protože nabíječku mám u sebe stejně často, jako knihy ve formátu PDF – tedy téměř pořád – zvítězila čtečka eReading.cz 4 Touch Light. Nyní je na cestě ke mně, takže ještě nemůžu říct, jak jsem spokojená, ale můžu prozradit, co mě ještě zaujalo :)
  1. Takže především cena – 2 499 Kč. Píšou, že je to akce, tudíž se zřejmě bude zdražovat. Ale nyní přesně vyhovovala :) Koupila jsem přímo přes eReading tady.
  2. E-ink technologie zobrazování mi naprosto vyhovuje, takže u eReading 4 Touch Light nemůže chybět. Píší dokonce, že čtečka kombinuje nejlepší zobrazovací technologie dostupné na trhu (e-ink Pearl HD displej), takže uvidíme, jaký to bude v reálu oproti Kindle čtečce rozdíl.
  3. Čtečka uvnitř obsahuje zeleného robůtka (android) a slibují appku pro offline čtení zpráv – na to se vyloženě těším. Cesty ve vlaku budou zase o něco příjemnější.
  4. No a nakonec PDF Reflow. Horká novinka právě na úpravu pédéefek. Když tak více info zde.
eReading 4 touch light ctecka e knih
















Žádné komentáře:

Okomentovat